2008

2008

ÅRET.

Hur har året nollåtta varit för dig? mest bra
Bättre än förra året? jaa
Har du träffat några nya vänner? hmm. ja (:
Isåfall vilka? många
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? julafton, konserterna, turkiet (och MALLORCA:@)
Har du flyttat under år nollåtta? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? lätt
Isåfall vilken? ´haha, typ 100 stycken ofta att jag listar dom?
Har du varit utomlands? ja
isånafall vart? turkiet och mallorca
Har du bytt skola? nej




KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
som alla andra år ;p
Har du varit kär? jaaa
Har du sagt jag älskar dig till någon? jjo
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? HAHA, inte 08..men tidigare ja.


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
njae
Isåfall vad?

Har du skämt ut dig? alltid
Har du ljugit för en vän? bara för att vara snäll
Har du gjort något dumt mot en vän? ja
Har en vän gjort något dumt mot dig? ja,

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
ja
Har du många killkompisar? ohh ja
Har du förlorat en vän? hmm säkert.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? jaaaa :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? huh nej?
Har du ljugit för en bästavän? bara för att vara snäll ??!?!
Har du dissat en vän? HAHA JA!

_____________________________________________________________________________________

skriv 25 sanningar om dig själv & ange 5 nyårslöften helt ärligt & du kommer få tur 2009.

sanningar:
1. jag älskar choklad
2. jag kan alla beck filmer utan till
3. jag gillar att sova.
4. jag hade min första fylla när jag va 2-3 år. lul
5. jag älskar musik
6. jag hatar att vara bland folk som jag inte känner, även fast jag inte är blyg. men jag gillar det inte.:(
7. jag bråkar mycket med min mamma, för hon lägger sig i saker för mkt.
8. jag tycker om långa killar som spelar gitarr.
9. jag har dålig syn
10. jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
11. min mamma vill att jag ska bli polis för hon själv misslyckades.
12. jag ska va med i vem vill bli miljonär när jag blir stor.
13. jag älskar att bada, simma. allt som har med vatten och göra.
14. jag tycker om so mest i skolan.
15. jag hatar att läsa
16. jag har en sjukdom - struma
17. jag går till bup för att prata aav mig.
18. jag har skurit mig, när jag va 13.
19. jag har ofta ångest för inget.
20. jag är nästan alltid ledsen för inget, men visar det itne.
21. jag ska fira nyår med matilda,emily,ronja och kanske lisa
22. jag hatar skolmaten så jag skrev ett debatt inlägg till norrtälje tidning,
23. jag älskar att vara med i projekt och leda grupper, som jag är duktig på tycker jag själv.
24. jag gjorde så hela min klass hjälptes åt när jacob flyttade tillbaka till usa.
25. jag har ettt stort sår på insidan av mig.

nyårslöften:
1. sova mer
2. sluta äta godis
3. vara ute mer och inte sitta vid datan
4. välja rätt till gymnasiet
5. överleva


Kommentarer
Postat av: Magda

d kan jag tänka mig :) :)

2008-12-30 @ 00:10:02
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

ye, precis ;p

2008-12-30 @ 16:34:24
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0