!!!!!!!

jag tycker du ska ge upp nu, jag är så trött på att du ska såra henne.
du vet hon är en människa hon också, det är bara inte du som finns i den här världen även fast du önskar.
kan du bara lägga ner? du vet att du ligger inte så bra till hos någon just nu.
kalla någon för "hora" utan att förstå att man har gjort fel...
det kan inte va enkelt att vara du, och jag är glad över att jag slipper vara du.

seriöst, jag är SÅ TRÖTT på alla små fjortisbarn som springer runt och tror att dom äger hela världen,
och att dom är snyggast med sin "snygga" översminkning som inte ens ser normal ut.
visst det är kul till en gräns, men när någon börjar kalla någon för hora så är det verkligen inte okej.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jo, jag med.. men han har ju varit med så mycket innan i eurovision och så ;d

2008-12-11 @ 22:04:29
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0