jag behöver...

en riktig vän. som inte sviker.
jag är så trött på att alltid vara en person som man planerar saker med,
och sen va med någon annan. jag vill inte gråta, jag vill inte skrika.
jag vill inte vara ledsen, jag vill inte vara så här.
jag vet inte vad jag gör för fel. är det något fel?
kan du inte bara vara dig själv, och inte ändra dig när du är med henne!?
du är ingen riktig vän, det spelar ingen roll vad du säger.
du bara ljuger för dig själv, du kan väll vara snäll och sluta med det?
jag skiter i dig, jag kommer inte ta kontakt med dig. du får ta kontakt med mig.
jag ser ingen anledning till att vara den du väljer i reserv.
jag tycker om dig, och jag visar det när jag är med alla.
kan du inte också göra det?

Kommentarer
Postat av: Magda

asså :P

nee kollar på tv, å såå :)

hur e d ?

2008-12-20 @ 23:08:45
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: filippa

jag är din vän. och jag kommer inte svika dig linda.

jag älskar dig linda. det gör jag verkligen<3

2009-01-05 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0