söndag

jajaha, nu idag ska jag skriva klart novellen..

I MORGON SÅ BÖRJAR DET VÄRSTA AV HELA JÄVLA HELVETET I SKOLAN!
vi ska ha vikarie i svenska och engelska.. ja såklart LENA också.
jag är inte så peppad på att ha vikare, jag hade henne i hemkunskap också.
visst, jag har inget emot henne, men jag vill ha per.
Han är sjukskriven och kommer tillbaka i mars, det är surt. han har vart sjukskriven i typ sammalagt ett
helt läsår pga hans röst, han har sår påstämmbanden.

vi ser det posetivt, med tanke på att han är det som sportar mest av alla lärare.
så det kommer inte bli lika stor målskillnad på fotbollen i vår ;p
och det är bra! sen är resten suger att han är borta.


jag och syrran köpte sing star i går, schalger och abba. kul
min syrra tycker ju inte om abba, och jag FÖRSTÅR INTE VARFÖR???
menmen, det får vara ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej.. den såg jag på luciavakan ;) nej. var intepå bio, var med patrik hemma ist :p

2009-01-25 @ 17:42:17
Postat av: kajsa

oj, den var från mig :)

2009-01-25 @ 17:42:37
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: magda

ehehe jaa d är riktigt kul :)

2009-01-25 @ 18:24:51
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0